210 2896932 paidagogiko@aspete.gr

Ανθρώπινο Δυναμικό

Καλούρη Ουρανία

Καθηγήτρια

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

e-mail: rkalouri-at-aspete.gr
Βιογραφικό Σημείωμα: http://users.aspete.gr/rkalouri/index.html

Σπουδές

  • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης, Αντικείμενο: Διαχείριση, Ανθρώπινου Δυναμικού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.)
  • Διδακτορικό Δίπλωμα, Αντικείμενο: Επιστήμες της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία) (Επιβλέπων Prof. Mialaret)
  • D.E.A., Αντικείμενο: Ψυχολογία και Επιστήμες της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία
  • INETOP, Αντικείμενο: Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εθνικό Ινστιτούτο Ερευνών της Εργασίας και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Γαλλία
  • Maîtrise, Αντικείμενο: Παιδαγωγικές Επιστήμες, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία
  • Πτυχίο, Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Επιστημονικά Ενδιαφέροντα

  • Επιστήμες της Αγωγής
  • Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός
  • Εκπαιδευτική και Αναπτυξιακή Ψυχολογία
  • Εκπαίδευση ενηλίκων
  • Δια βίου Ανάπτυξη και Συμβουλευτική
  • Αισθητική αγωγή-Εκπαίδευση μέσω της Τέχνης
  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  • Ιστορία της εκπαίδευσης
  • Εκπαίδευση & Τεχνολογία

Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • Μέλος ΔΕΠ στην βαθμίδα του Καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) με γνωστικό αντικείμενο:
    Επιστήμες της Αγωγής /Συμβουλευτική-Προσανατολισμός
  • Επιστημονικά Υπεύθυνη – Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της ΑΣΠΑΙΤΕ, Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
  • Επισκέπτρια καθηγήτρια στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού Προγράμματος «ΜΑ Συμβουλευτική και Επαγγελματική Καθοδήγηση», Κύπρος, Πανεπιστήμιο Frederick
  • Επισκέπτρια Καθηγήτρια στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού και Διδακτορικού Προγράμματος «Επιστημών της Αγωγής» του Παν/ου UCO στην Angers
  • Διδάσκουσα στο ΜΠΣ «Συμβουλευτική και Ε.Π.» της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/ου Αθηνών
  • ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού Προγράμματος Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής
  • Υπεύθυνη του Προγράμματος Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και Προσανατολισμό, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • Μέλος εκλεκτορικών σωμάτων σε πανεπιστήμια Ελλάδας και στο UCO Γαλλίας.
  • Μέλος επιτροπών εποπτείας διδακτορικών διατριβών

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ο. & Σιγάλας, Χ. (2015 ζ’ εκδ). Γενική Διδακτική Μεθοδολογία. Γενικά Ψυχοπαιδαγωγικά Θέματα, Αθήνα, Μεταίχμιο.
  2. Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ρ. (1999). Αισθητική Αγωγή, Αθήνα, Ελλην.
  3. Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ο. (1985). Η αισθητική αγωγή του παιδιού: Μορφές αισθητικής δημιουργικότητας στην παιδική βιβλιοθήκη και στο μουσείο. Αθήνα, Δίπτυχο.
  4. Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ρ., Κάσσαρης, Χ. (1988). Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής. Θεωρητική – παιδαγωγική προσέγγιση, Αθήνα, εκδ. Καστανιώτη.
  5. Καλούρη Ο., Πρόσκολλη, Α. (2008). L’enseignement du français à l’école primaire, Unité 1, Théories du Développement sociocognitif et psycholinguistique de l’enfant, [Καλούρη: Le développement psycho-socio-affectif de l’enfant ], Πάτρα, ΕΑΠ.
  6. Tsergas N., Kalouri O.[R]., Fragkos S. (2021). Role-Playing as a Method of Teaching Social Sciences to Limit Bias and Discrimination in the School Environment, Journal of Education & Social Policy, ISSN 2375-0782 (Print) 2375-0790 (Online) DOI: 10.30845/jesp, Vol. 8, No. 2; June 2021, DOI: 10.30845/jesp.v8n2p13 URL: http://dx.doi.org/10.30845/jesp.v8n2p13
  7. Kalouri O. , Tsergas N., Botou A., Antonopoulou Q. (2021). Art Therapy and Counseling for Migrant and Refugee Children, Journal of Liberal Arts and Humanities (JLAH) Issue: Vol. 2; No. 6; June 2021 (pp. 12-20), DOI: 10.48150/jlah.v2no6.2021.a3 , https://jlahnet.com/current/
  8. Demetriou L., Kalouri O., Savva L. (2019). In it for the long haul: Early development of Career Management Skills in the Primary School System, Editor: Kamila Ludwikowska, Project Coordinator CABCIN Wroclaw University of Science and Technology, Wroclaw, Poland
  9. Demetriou, L., Kalouri, R. (2018). Science Educators and Grief Counselling: Management Bereavement in the School Environnement, Proceedings, NPSE, p.p. 267-272, International Conference “New Perspectives in Science Education“, 7th Edition, Florence, Italy, 22 – 23 March 2018 https://conference.pixel-online.net/NPSE/conferenceproceedings.php.
  10. Stampoltzis, A., Tsitsou E., Plesti H., Kalouri R., (2017)., Personal, educational and psychological characteristics of university students with dyslexia and matched controls: a pilot study, Innovative Practice in Higher Education, vol. 3 (1), April 2017, p. 91-107.
  11. Botou A., Mylonakou-Keke I., Kalouri O., Tsergas N., (2017), Primary School Teacher’s Resilience during the Economic Crisis in Greece, Psychology, 2017, 8, 131-159, http://www.scirp.org/journal/psych.
  12. Kalouri O., Kontzinou I. (2020). The development of “hope” on students as a pedagogical skill of the teacher, in Ludwikowska K., Bienkowska A., Tworek K. (ed.), Capacity Building in Higher Education Institutions, Warsaw, Difin SA.
  13. Demetriou L., Kalouri O. (2019), Parental Effectiveness and School Counselling in Elementary Education, Proceedings International Academic Conference on Teaching, Learning and Education, Milan, Italy https://www.dpublication.com/proceeding/tleconf/#Table-of-Contents