210 2896932 paidagogiko@aspete.gr

Μεταπτυχιακά

Το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ συμμετέχει στα παρακάτω Διϊδρυματικά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών:

 

  1. «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές με την Επιστημολογία STEM» ,
    Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών / ΑΣΠΑΙΤΕ-Παιδαγωγικό Τμήμα

 

  1. «Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων» ,
    Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Τμήμα Βιοιατρικών Επιστημών, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, ΑΣΠΑΙΤΕ-Παιδαγωγικό Τμήμα.

 

  1. «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη»  ,
    Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΑΣΠΑΙΤΕ, Παιδαγωγικό Τμήμα

Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών που έχουν ολοκληρωθεί

 

Το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ από το 2005 υλοποίησε με επιτυχία τα ακόλουθα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών, αυτόνομα ή σε σύμπραξη με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού:

«Επιστήμες της Αγωγής» (ΦΕΚ τ. Β΄ 3576/31.12.2014)
http://edusciences.masters.aspete.gr/index.php/

«Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών» (ΦΕΚ τ. Β΄ 3600/31.12.2014)
http://stem.masters.aspete.gr/index.php/

«Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» (ΦΕΚ τ. Β΄ 3003/06.11.2014) http://edumanagement.masters.aspete.gr/

«Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός» (ΦΕΚ τ. Β΄ 1355/03.07.2015)
http://syep.masters.aspete.gr/

«Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας με Νέες Τεχνολογίες» σε σύμπραξη με το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας

«Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας με Νέες Τεχνολογίες» σε σύμπραξη με το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ολοκληρώθηκε)
http://dimente.ppp.uoa.gr

«Σπουδές στην Εκπαίδευση (Επιστήμες της Αγωγής)» (“M.A. in Education, Education Sciences”) σε σύμπραξη με το Roehampton University, London, UK