Καθηγητής
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
e-mail: igomatos-at-aspete.gr
Σπουδές
- 1984 : Δίπλωμα Μηχανολόγου Μηχανικού, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
- 1986 : Πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών, ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
- 1990 : Μεταπτυχιακό Δίπλωμα, Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας, Université Paris 7, FR
- 1996 : Διδακτορικό, Διδακτική Θετικών Επιστημών, Université Paris 7- Denis Diderot, FR
Επιστημονικά Ενδιαφέροντα
- Θέματα που αφορούν στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας.
- Θέματα που αφορούν στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών.
- Θέματα που αφορούν στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.
Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Διδακτική Μεθοδολογία (AΣΠΑΙΤΕ, 2003-2022)
- Διδακτική Φυσικών Επιστημών (ΕΑΠ, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘Σπουδές στην Εκπαίδευση, (2021-2022)
- Τεχνολογία και Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών, (ΔΠΜΣ «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων», 2017- 2022)
- Εκπαιδευτικές Εφαρμογές με την Επιστημολογία STEM, (ΔΠΜΣ «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές με την Επιστημολογία STEM», 2021- 2022)
- Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2016-2019)
- Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας (ΑΣΠΑΙΤΕ, 2017-2020)
- Οργανωτική Ψυχολογία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Αγορά Εργασίας (ΠΕΣΥΠ/ΑΣΠΑΙΤΕ, 2020-2022)
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
- Gomatos, L., Kourentzis, K., Moschonissiotis S. & Mourkakos, P. (2021). Scénarios numériques d’enseignement en génie mécanique. Quel apport des applications STIM ? In Terrien, P. & Olympio, N. (dir.) La réussite scolaire, universitaire et professionnelle. Conditions, Contextes, Innovations. Aix-en-Provence : Presses Universitaires de Provence, 357-371
- Stathopoulou, M. & Gomatos, L. (2021). Classroom seating arrangement: the impact on educational choices. Inovace a technologie ve vzdělávání 1/2021, 45-50. ISSN 2571-2519
http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/10/journal-itev-2021-1.pdf - Zalimidis, P., Gomatos, L., Spitas, V., Vasileiou, G. & Tsolakis, E. (2021). A Quantitative Comparison of Synchronous and Asynchronous Distance Learning, based on the perspectives of a single group of Students. 14th annual International Conference of Education, Research and Innovation, IATED Virtual conference, 8th-9th, November, 2021, ISBN: 978-84-09-34549-6, doi:10.21125/iceri.2021
- Ouarzeddine, A., Gomatos, L. & Ravanis, K. (2020). Étude comparative des systèmes de formation initiale et continu des enseignants en Algérie et en Grèce. European Journal of Education Studies v.6(10), 67-85.
- Grivopoulos, K., Metheniti, M. & Gomatos, L. (2019). Relations science-technologie dans les manuels scolaires de génie mécanique en Grèce. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, 6(1), p.80-88.
- Γομάτος, Λ., Αναστοπούλου, Π., Καραχασάνη, Α., Καραχάλιος, Η., Ρόμπολας, Π. & Αρμακόλας, Σ. (2018). Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Επιμόρφωσης για την Εκπαίδευση στην Αειφόρο Ανάπτυξη. Πρακτικά 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας «Βασική και συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε ένα σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον», Πάτρα 23-25 Νοεμβρίου 2018, Τόμος Β. ISBN: 978-618-82469-3-5, σ. 239-249. https://xisynpee.events.upatras.gr/Πρακτικά/
- Γομάτος, Λ. (2018). Επαγγελματική Εκπαίδευση : το μετέωρο βήμα της μαθητείας στην Ελλάδα, στο Βιτσιλάκη, Χ. & Γουβιάς Δ. (επιμ.) Ανιχνεύοντας την κρίση. Επιλεγμένα κείμενα από τις εισηγήσεις του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης «Εκπαίδευση και Κοινωνία την εποχή της κρίσης». Αθήνα: Gutenberg, ISBN: 978-960-01-1944-2
- Gomatos, L., Dimou, H. & Parissis, V. (2016). La place du constructivisme dans des scenarios pédagogiques numériques de la plateforme AESOP en Grèce. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, 3 (2),77-88.
- Gomatos, L. (2015). Teachers’ Departments: A Forgotten Aspect of the Debates about Education in Greece. In Karras, K.G. Calogiannakis, P., Wolhuter C.C. and Kontogianni, D. (2015) Education and Teacher Education in the Modern World, Problems and Challenges, Chapter 20, p.242-252, Cambridge Scholars Publishing. ISBN (10): 1-4438-8004-3 ISBN (13): 978-1-4438-8004-6 – 242-252
- Gomatos, L., Koutsougera, A., Pisimisi, H. & Despotopoulos, K. (2015). Descriptions d’activités professionnelles par des enseignants et des praticiens : éléments de synthèse et de comparaison. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, vol. 2(1), p.29-39.