Καθηγήτρια
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
e-mail: rkalouri-at-aspete.gr
Βιογραφικό Σημείωμα: http://users.aspete.gr/rkalouri/index.html
Σπουδές
- Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης, Αντικείμενο: Διαχείριση, Ανθρώπινου Δυναμικού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.)
- Διδακτορικό Δίπλωμα, Αντικείμενο: Επιστήμες της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία) (Επιβλέπων Prof. Mialaret)
- D.E.A., Αντικείμενο: Ψυχολογία και Επιστήμες της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία
- INETOP, Αντικείμενο: Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εθνικό Ινστιτούτο Ερευνών της Εργασίας και του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Γαλλία
- Maîtrise, Αντικείμενο: Παιδαγωγικές Επιστήμες, Πανεπιστήμιο Caen, Γαλλία
- Πτυχίο, Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιστημονικά Ενδιαφέροντα
- Επιστήμες της Αγωγής
- Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός
- Εκπαιδευτική και Αναπτυξιακή Ψυχολογία
- Εκπαίδευση ενηλίκων
- Δια βίου Ανάπτυξη και Συμβουλευτική
- Αισθητική αγωγή-Εκπαίδευση μέσω της Τέχνης
- Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Ιστορία της εκπαίδευσης
- Εκπαίδευση & Τεχνολογία
Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Μέλος ΔΕΠ στην βαθμίδα του Καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) με γνωστικό αντικείμενο:
Επιστήμες της Αγωγής /Συμβουλευτική-Προσανατολισμός - Επιστημονικά Υπεύθυνη – Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της ΑΣΠΑΙΤΕ, Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
- Επισκέπτρια καθηγήτρια στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού Προγράμματος «ΜΑ Συμβουλευτική και Επαγγελματική Καθοδήγηση», Κύπρος, Πανεπιστήμιο Frederick
- Επισκέπτρια Καθηγήτρια στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού και Διδακτορικού Προγράμματος «Επιστημών της Αγωγής» του Παν/ου UCO στην Angers
- Διδάσκουσα στο ΜΠΣ «Συμβουλευτική και Ε.Π.» της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/ου Αθηνών
- ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού Προγράμματος Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής
- Υπεύθυνη του Προγράμματος Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και Προσανατολισμό, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
- Μέλος εκλεκτορικών σωμάτων σε πανεπιστήμια Ελλάδας και στο UCO Γαλλίας.
- Μέλος επιτροπών εποπτείας διδακτορικών διατριβών
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
- Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ο. & Σιγάλας, Χ. (2015 ζ’ εκδ). Γενική Διδακτική Μεθοδολογία. Γενικά Ψυχοπαιδαγωγικά Θέματα, Αθήνα, Μεταίχμιο.
- Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ρ. (1999). Αισθητική Αγωγή, Αθήνα, Ελλην.
- Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ο. (1985). Η αισθητική αγωγή του παιδιού: Μορφές αισθητικής δημιουργικότητας στην παιδική βιβλιοθήκη και στο μουσείο. Αθήνα, Δίπτυχο.
- Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ρ., Κάσσαρης, Χ. (1988). Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής. Θεωρητική – παιδαγωγική προσέγγιση, Αθήνα, εκδ. Καστανιώτη.
- Καλούρη Ο., Πρόσκολλη, Α. (2008). L’enseignement du français à l’école primaire, Unité 1, Théories du Développement sociocognitif et psycholinguistique de l’enfant, [Καλούρη: Le développement psycho-socio-affectif de l’enfant ], Πάτρα, ΕΑΠ.
- Tsergas N., Kalouri O.[R]., Fragkos S. (2021). Role-Playing as a Method of Teaching Social Sciences to Limit Bias and Discrimination in the School Environment, Journal of Education & Social Policy, ISSN 2375-0782 (Print) 2375-0790 (Online) DOI: 10.30845/jesp, Vol. 8, No. 2; June 2021, DOI: 10.30845/jesp.v8n2p13 URL: http://dx.doi.org/10.30845/jesp.v8n2p13
- Kalouri O. , Tsergas N., Botou A., Antonopoulou Q. (2021). Art Therapy and Counseling for Migrant and Refugee Children, Journal of Liberal Arts and Humanities (JLAH) Issue: Vol. 2; No. 6; June 2021 (pp. 12-20), DOI: 10.48150/jlah.v2no6.2021.a3 , https://jlahnet.com/current/
- Demetriou L., Kalouri O., Savva L. (2019). In it for the long haul: Early development of Career Management Skills in the Primary School System, Editor: Kamila Ludwikowska, Project Coordinator CABCIN Wroclaw University of Science and Technology, Wroclaw, Poland
- Demetriou, L., Kalouri, R. (2018). Science Educators and Grief Counselling: Management Bereavement in the School Environnement, Proceedings, NPSE, p.p. 267-272, International Conference “New Perspectives in Science Education“, 7th Edition, Florence, Italy, 22 – 23 March 2018 https://conference.pixel-online.net/NPSE/conferenceproceedings.php.
- Stampoltzis, A., Tsitsou E., Plesti H., Kalouri R., (2017)., Personal, educational and psychological characteristics of university students with dyslexia and matched controls: a pilot study, Innovative Practice in Higher Education, vol. 3 (1), April 2017, p. 91-107.
- Botou A., Mylonakou-Keke I., Kalouri O., Tsergas N., (2017), Primary School Teacher’s Resilience during the Economic Crisis in Greece, Psychology, 2017, 8, 131-159, http://www.scirp.org/journal/psych.
- Kalouri O., Kontzinou I. (2020). The development of “hope” on students as a pedagogical skill of the teacher, in Ludwikowska K., Bienkowska A., Tworek K. (ed.), Capacity Building in Higher Education Institutions, Warsaw, Difin SA.
- Demetriou L., Kalouri O. (2019), Parental Effectiveness and School Counselling in Elementary Education, Proceedings International Academic Conference on Teaching, Learning and Education, Milan, Italy https://www.dpublication.com/proceeding/tleconf/#Table-of-Contents