Προπτυχιακά
Το Παιδαγωγικό Τμήμα συμβάλλει σε επίπεδο προπτυχιακών σπουδών, στο πλαίσιο του σύγχρονου μοντέλου εκπαίδευσης, έχoντας την ευθύνη των ακόλουθων μαθημάτων στα Τεχνολογικά Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ :
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ||
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
ΕΞΑΜ. | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Α | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι (Θ) | 4 |
Α | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι (Θ) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Θ) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Θ) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Ε) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Ε) | 4 |
Α | ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Α | ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Α | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Α | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Γ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙΙ (Θ) | 4 |
Γ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙΙ (Θ) | 4 |
Γ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 3 |
Γ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 3 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) | 1 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) | 1 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) | 4 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) | 4 |
Ε | ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Ε | ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Ζ | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ | 3 |
Ζ | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ | 3 |
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΞΑΜ. | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Β | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ (Θ) | 4 |
Β | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ- ΟΡΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ | 3 |
ΣΤ | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ | 3 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ) | 1 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Ε) | 2 |
Η | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι | |
Ι | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΙ |
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ |
||
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
|
ΕΞΑΜ |
ΜΑΘΗΜΑ |
ΩΡΕΣ |
Α |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι (Θ) |
4 |
Α |
ΦΥΣΙΚΗ Ι (Θ) |
2 |
Α |
ΦΥΣΙΚΗ (Ε) |
2 |
Α |
ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
3 |
Α |
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
3 |
|
|
|
Γ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
3 |
Γ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) |
1 |
Γ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) |
2 |
|
|
|
Ε |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΟΡΟΛΟΓΙΑ |
3 |
Ε |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ |
3 |
|
|
|
Ζ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ |
3 |
|
|
|
Θ |
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι |
|
|
|
|
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΞΑΜ. |
ΜΑΘΗΜΑ |
ΩΡΕΣ |
Β |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ (Θ) |
3 |
Β |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ (Ε) |
2 |
Β |
ΦΥΣΙΚΗ ΙΙ |
4 |
Β |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
3 |
|
|
|
Δ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ |
3 |
Δ |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ |
3 |
|
|
|
ΣΤ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
3 |
ΣΤ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ) |
1 |
ΣΤ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Ε) |
2 |
Ι |
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΙ |
|
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ |
||
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
|
ΕΞΑΜ. |
ΜΑΘΗΜΑ |
ΩΡΕΣ |
Α |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ |
6 |
Α |
ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
3 |
Α |
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
3 |
|
|
|
Γ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
3 |
Γ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) |
1 |
Γ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) |
2 |
|
|
|
Ε |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
3 |
|
|
|
Ζ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ |
3 |
Z |
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι |
|
|
|
|
Θ |
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ |
4 |
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΞΑΜ. |
ΜΑΘΗΜΑ |
ΩΡΕΣ |
Β |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ |
3 |
|
|
|
Δ |
ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ- ΟΡΟΛΟΓΙΑ |
3 |
Δ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ |
3 |
Δ |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ |
3 |
|
|
|
ΣΤ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ |
3 |
ΣΤ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ) |
1 |
ΣΤ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Ε) |
2 |
Η |
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι |
|
|
|
|
Ι |
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΙ |
|