210 2896932 paidagogiko@aspete.gr

Ανθρώπινο Δυναμικό

Μουντρίδου Μαρία

Επίκουρη Καθηγήτρια

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

e-mail: mariam-at-aspete.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα: http://users.aspete.gr/mariam/

Σπουδές

  • 1996 : Πτυχίο Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • 2002 : Διδακτορικό Δίπλωμα, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Επιστημονικά Ενδιαφέροντα

  • Ευφυή Διδακτικά Συστήματα (ΕΔΣ)
  • Προσαρμοστικά Συστήματα
  • Εργαλεία Συγγραφής Προσαρμοστικών Συστημάτων και ΕΔΣ
  • Μοντελοποίηση χρηστών
  • Διαδικτυακές εκπαιδευτικές εφαρμογές
  • Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
  • Εικονικά περιβάλλοντα μάθησης
  • Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια

Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα, Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ (ΑΣΠΑΙΤΕ, Παιδαγωγικό Τμήμα, 2006–)
  • Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Ενσωμάτωση της Τεχνολογίας στην Εκπαιδευτική Πράξη, Εφαρμογές των ΤΠΕ και της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας στη Σχολική και Κοινωνική Ένταξη των Μαθητών/-τριών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Παν. Δυτικής Αττικής, Τμ. Βιοϊατρικών Επιστημών και Τμ. Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία & ΑΣΠΑΙΤΕ, Παιδαγωγικό Τμήμα: ΔΠΜΣ «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων»: 2017–)
  • Μέθοδοι και Ψηφιακά Εργαλεία Αξιολόγησης (Παν. Δυτικής Αττικής, Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών & ΕΚΠΑ, ΦΠΨ & ΑΣΠΑΙΤΕ, Παιδαγωγικό Τμήμα: ΔΠΜΣ «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη»: 2020–)

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

1. Virvou, M. & Moundridou, M. (2001). Adding an instructor modelling component to the architecture of ITS authoring tools. International Journal of Artificial Intelligence in Education. 12. 185-211. International AIED Society.

2. Moundridou, M. & Virvou, M. (2002). Evaluating the persona effect of an interface agent in a tutoring system. Journal of Computer Assisted Learning. 18(3). 253-261. Blackwell Publishing.

3. Moundridou, M., & Papanikolaou, K. (2017). Educating engineer educators on Technology Enhanced Learning based on TPACK. In: Proceedings of 2017 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), IEEE, 1247-1254.

4. Moundridou, M., Virvou, M. & Tigas, O. (2018). Providing Individualized Support to Course Authors in LMSs through Instructor Modelling. In: Proceedings of IISA 2018 – The 8th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications. 23- 25 July 2018, Zakynthos, Greece.

5. Moundridou, M., Zalavra, E., Papanikolaou, K., & Tripiniotis, A. (2019). Collaboratively Developing Open Educational Resources for Engineering Educators in SlideWiki. iJEP – International Journal of Engineering Pedagogy. 9(2). 95-112.

6. Papanikolaou K., Tzelepi M., Moundridou M. & Petroulis I. (2020). Employing Social Network Analysis to Enhance Community Learning. In: Kumar V., Troussas C. (eds) Intelligent Tutoring Systems. ITS 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12149. Springer, Cham, pp 342-352.

7. Moundridou, M., Zalavra, E., Papanikolaou, K. & Tripiniotis, A. (2020). Collaborative Content Authoring: Developing WebQuests Using SlideWiki. In: Auer, M., Tsiatsos, T. (eds): The Challenges of the Digital Transformation in Education (Proceedings of the 21st International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2018) – Volume 1). Advances in Intelligent Systems and Computing, Vol. 916, Springer, Cham, 202-214.

8. Tzelepi, M., Makri, K., Petroulis, I., Moundridou, M. & Papanikolaou, K. (2020). Gamification in online discussions: How do game elements affect critical thinking? In: Proceedings of the IEEE 20th International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), Tartu, Estonia, 92-94.