Λέκτορας Εφαρμογών
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
e-mail: amarkantoni-at-aspete.gr
Σπουδές
- 1987: Πτυχίο Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΑΒΣΠ
- 1990: Πτυχίο Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
- 1992: Master of Arts, School Psychology (Σχολική Ψυχολογία), Trinity University, San Antonio, U.S.A.
Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- 1997 έως σήμερα: Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε (ΑΣΕΤΕΜ, ΠΑΤΕΣ & ΣΥΠ) & Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε (ΤΤΕ, ΕΠΠΑΙΚ & ΠΕΣΥΠ)
Μαθήματα: Εξελικτική Ψυχολογία, Παιδαγωγική Ψυχολογία, Επαγγελματική Ψυχολογία, Γενική Ψυχολογία, Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Δια Βίου Ανάπτυξη, Ωρίμανση & Συμπεριφορά του Ατόμου, Αποφάσεις-Λήψη Αποφάσεων, Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας Ι & ΙΙ
Δημοσιεύσεις
- Barnes, A., Oomen, A., Markantoni, A., & Hautvast, D. (1998). Education for Careers in the Union. Report II: Portfolios for Career Learning & Development. APS, Utrecht, the Netherlands
- Oomen, A., Markantoni, A., Barnes, A. & Hautvast, D. (1999). Education for Careers in the Union. Report III: The Innovation & Implementation of Careers Education & Guidance in Secondary Schools. APS, Utrecht, the Netherlands
- Κασιμάτη, Αικ., Μαυροβουνιώτη, Ν. & Μαρκαντώνη, Α. (2014). Απόψεις εκπαιδευόμενων της ΑΣΠΑΙΤΕ σχετικά με το Σύστημα Εσωτερικής Πρακτικής Άσκησης Διδασκαλίας ΠΑΔ. Ερκύνα, 3, 4-19
- Κασιμάτη, Αικ., Μαυροβουνιώτη, Ν., Παπαγεωργοπούλου, Α. & Μαρκαντώνη, Α. (2017). Οι Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ), ως σύνδεση του Τεχνολογικού με τον Παιδαγωγικό Τομέα. Εισήγηση στο 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Συλλόγου ΕΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, Επαγγελματική Εξέλιξη & Ανάπτυξη του Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού
- McLeod, J. (2005). Εισαγωγή στη Συμβουλευτική. (μτφρ. Α. Μαρκαντώνη & Δ. Καραθάνου). Αθήνα: Μεταίχμιο