210 2896932 paidagogiko@aspete.gr

Ανθρώπινο Δυναμικό

Κουρμούση Νάντια

Ε.ΔΙ.Π.

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

e-mail: nkourmousi-at-aspete.gr

Σπουδές

  • Διδακτορικό Δίπλωμα στην Αγωγή Υγείας, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα
  • Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών στην Προαγωγή Υγείας και τον Έλεγχο του Στρες, Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ, Αθήνα
  • Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών στη Δημόσια Υγεία, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας, Αθήνα
  • Δίπλωμα Διετούς Μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής, ΔΝΑ, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ, Αθήνα
  • Πτυχίο Σχολής Νηπιαγωγών, Θεσσαλονίκη

Επιστημονικά Ενδιαφέροντα

  • Προαγωγή Ψυχικής Υγείας
  • Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση (SEL)
  • Προαγωγή Υγείας
  • Σχολικά προγράμματα σπουδών

Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • 2021-2021 α’ εξάμηνο: «Δεξιότητες Συμβουλευτικής» στο ΠΜΣ «Δημόσια Υγεία» με Κατεύθυνση «Προαγωγή Υγείας Παιδιών και Εφήβων – Σχολική Υγιεινή» του Τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του ΠΑ.Δ.Α.
  • 2021-2022 α’ εξάμηνο: «Παιδαγωγική και Φιλοσοφία της Παιδείς» Τμήμα Ηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών Μηχανικών Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • 2020-2021 β’ εξάμηνο: «Συμβουλευτική και δια βίου ανάπτυξη», Π.Ε.ΣΥ.Π. Παιδαγωγικού Τμήματος, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • 2020-2021 α’ εξάμηνο: «Ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες παιδιών και εφήβων» στο ΠΜΣ «Δημόσια Υγεία» με Κατεύθυνση «Προαγωγή Υγείας Παιδιών και Εφήβων – Σχολική Υγιεινή» του Τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του ΠΑ.Δ.Α.
  • 2020-2021 α’ εξάμηνο: «Αναπτυξιακή Ψυχολογία» Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • 2020-2021 α’ εξάμηνο: «Θεωρίες Επαγγελματικής Ανάπτυξης – Λήψης Απόφασης – Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας», Π.Ε.ΣΥ.Π. Παιδαγωγικού Τμήματος, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • 2019-2020 α’ εξάμηνο: «Ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες παιδιών και εφήβων» στο ΠΜΣ Δημόσιας Υγείας του ΠΜΣ με Κατεύθυνση «Προαγωγή Υγείας Παιδιών και Εφήβων – Σχολική Υγιεινή» του Τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του ΠΑ.Δ.Α.
  • 2019-2020 α’ εξάμηνο: «Φιλοσοφία και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης» Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • 2017-2020 α’ εξάμηνο: «Εργαστήριο Ομαδικής Παρέμβασης στην Προσωπική Ανάπτυξη 1», Π.Ε.ΣΥ.Π. Παιδαγωγικού Τμήματος, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • 2017-2020 β’ εξάμηνο: «Εργαστήριο Ομαδικής Παρέμβασης στην Προσωπική Ανάπτυξη 2», Π.Ε.ΣΥ.Π. Παιδαγωγικού Τμήματος, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • 2012-2013 β’ εξάμηνο: «Αγωγή Υγείας ΙΙ» Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
  • 2011-2012 β’ εξάμηνο: «Γνωστικό αντικείμενο και βιωματικό σεμινάριο Αγωγής Υγείας για την ενίσχυση των Ατομικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων» Διδασκαλείο Νηπιαγωγών, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
  • 2011-2012 β’ εξάμηνο: «Σεμιναριακό Μάθημα Αγωγής Υγείας: Διαχείριση Στρες και Προαγωγή της Υγείας» Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Αθήνας, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Ε.Κ.Π.Α.
  • 2011-2012 α’ εξάμηνο: «Σεμιναριακό Μάθημα Αγωγής Υγείας: Σχεδιασμός προγραμμάτων Ψυχικής Ενδυνάμωσης» Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Αθήνας, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Ε.Κ.Π.Α.
  • 2010-2011 α’ εξάμηνο: «Σεμιναριακό Μάθημα Αγωγής Υγείας: Σχεδιασμός προγραμμάτων Ψυχικής Ενδυνάμωσης» Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Αθήνας, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Ε.Κ.Π.Α.

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Kounenou, K., Kourmousi, N., Ferrari, L., Suzuki, H., Andrei, A., Scoda, A. D., … & Solberg, V. S. (2021). The role of empathy in improving SEL skills among educators and sudents in era of COVID-19. In WERA’s Global Perspectives on Education Research. Springer.
  2. Merakou, K., Tsoukas, K., Stavrinos, G., Amanaki, E., Daleziou, A., Kourmousi, N., & Barbouni, A. (2019). The Effect of Progressive Muscle Relaxation on Emotional Competence: Depression–Anxiety–Stress, Sense of Coherence, Health-Related Quality of Life, and Well-Being of Unemployed People in Greece: An Intervention Study. EXPLORE, 15(1), 38-46.
  3. Yotsidi, V., Kourmousi, N., Dermitzaki, E., Pezirkianidis, C., & Kounenou, K. (2018). “Add Flow to the Fire”: Flow and Hope as a Shield against Burnout of Fire Service Workers. Psychology, 9(06), 1291.
  4. Kourmousi, N., Kounenou, K., Yotsidi, V., Xythali, V., Merakou, K., Barbouni, A., & Koutras, V. (2018). Personal and Job Factors Associated with Teachers’ Active Listening and Active Empathic Listening. Social Sciences, 7(7), 117.
  5. Kourmousi, N., Markogiannakis, G., Tzavara, C., Kounenou, K., Mandrikas, A., Christopoulou, E., & Koutras, V. (2018). Students’ Psychosocial Empowerment With The ‘Steps For Life’Personal and Social Skills Greek Elementary Programme. International Electronic Journal of Elementary Education, 10(5), 535-549.
  6. Κουρμούση Ν., Κούτρας Βασίλειος. (2018). Σχολική Αγωγή Υγείας: Υποδείξεις Διεθνών Οργανισμών και σύγχρονη λειτουργία του θεσμού στην Ελλάδα. Interscientific Health Care, 10(2).
  7. Kourmousi, N., Markogiannakis, G., Lazaridis, I., Kolliopoulou, K., Papoutsaki, K., Kounenou, K., Tzavara, C. and & Koutras, V. (2017). Validity and Reliability of an adaptation of Personal and Social Skills Scale for K- Students for use in 2.691 Greek elementary students. Creative Education, 8(14), 2352.
  8. Kourmousi, N., Kounenou, K., Tsitsas, G., Yotsidi, V., Merakou, K., Barbouni, A., & Koutras, V. (2017). Active Empathic Listening Scale (AELS): Reliability and Validity in a Nationwide Sample of Greek Educators. Social Sciences, 6(4), 113.
  9. Kourmousi, N., Salagianni, M., Merakou, K., Tzavara, C., & Koutras, V. (2017). Evaluation of the “Steps for Life” Personal and Social Skills Greek K-Curriculum. Creative Education, 8(12), 1912.
  10. Kourmousi, N., Amanaki, E., Tzavara, C., Merakou, K., Barbouni, A., & Koutras, V. (2017). The Toronto Empathy Questionnaire: Reliability and Validity in a Nationwide Sample of Greek Teachers. Social Sciences, 6(2), 62.
  11. Kourmousi, N., Amanaki, E., Tzavara, C., & Koutras, V. (2017). Active Listening Attitude Scale (ALAS): Reliability and Validity in a Nationwide Sample of Greek Educators. Social Sciences, 6(1), 28.
  12. Kourmousi N., Xythali V., Theologitou M., Koutras V. (2016). Validity and Reliability of the Problem-Solving Inventory (PSI) in a nationwide sample of Greek educators. Social Sciences, 5(2), 25.
  13. Kourmousi N., Alexopoulos E. (2016). Stress sources and manifestations in a nation-wide sample of pre-primary, primary and secondary educators in Greece. Frontiers in Public Health, 4.
  14. Kourmousi N., Xythali V., Koutras V. (2015). Reliability and Validity of the Multidimensional Locus of Control IPC Scale in a Sample of 3668 Greek Educators. Social Sciences 4(4): 1067-1078.
  15. Kourmousi N., Darviri D., Varvogli L., Alexopoulos E. (2015). Teacher Stress Inventory: validation of the Greek version and perceived stress levels among 3,447 educators. Psychology Research and Behavior Management, 8:81-88.