210 2896932 paidagogiko@aspete.gr

Ανθρώπινο Δυναμικό

Κασιμάτη Αικατερίνη

Καθηγήτρια

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

e-mail: kasimati-at-aspete.gr

Σπουδές

  • 1975-1980 Τμήμα Μαθηματικό, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών
  • 1986-1992 Ειδική μεταπτυχιακή υπότροφος (Ε.Μ.Υ.), Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φ.Π.Ψ. , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών
  • 1990-1994 Διδακτορικό δίπλωμα, Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φ.Π.Ψ. , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Σύγχρονες διδακτικές κατευθύνσεις, Αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης και αξιολόγησης, Διδακτική μεθοδολογία, Διδακτική Μαθηματικών.
  • Επιμόρφωση στελεχών Εκπαίδευσης, εκπαίδευση Εκπαιδευτών, Επιμόρφωση εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων στις γνωστικές περιοχές «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση», «Σύγχρονες διδακτικές Κατευθύνσεις», «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική-διδακτική διαδικασία», «Διδακτική Μαθηματικών», «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην Ηγεσία και Διοίκηση στην Εκπαίδευση», «Σύγχρονες Μέθοδοι Διδασκαλίας Μαθημάτων Ειδικότητας Επιστημών του Μηχανικού», «Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων με τη μέθοδο των Σχεδίων εργασίας (Project), σε πλαίσιο αγωγής και εκπαίδευσης», «Αυθεντικό πλαίσιο μάθησης και Αξιολόγησης για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα»
  • Υλοποίηση επιμορφωτικών-ερευνητικών προγραμμάτων στην Εκπαίδευση

Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση (Προπτυχιακά Τμήματα ΑΣΠΑΙΤΕ)
  • Διδακτική μεθοδολογία (Προπτυχιακά Τμήματα ΑΣΠΑΙΤΕ)
  • Διδακτική μαθημάτων Ειδικότητας (Προπτυχιακά Τμήματα ΑΣΠΑΙΤΕ)
  • Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΠΑΔ) (Προπτυχιακά Τμήματα ΑΣΠΑΙΤΕ)
  • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου»)
  • Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων και Εκπαιδευτικών, Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου»)
  • Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση, Σύγχρονες Τάσεις στην Παιδαγωγική Επιστήμη (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογικών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων»)
  • Διδασκαλία και Μάθηση (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής»)
  • Αξιολόγηση-Αυτοαξιολόγηση Σχολικής Μονάδας (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης»)
  • Εκπαιδευτική Έρευνα στα Γνωστικά Πεδία των Επιστημών, των Μαθηματικών, της Επιστήμης των Μηχανικών και της Υπολογιστικής Επιστήμης (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών»

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Kasimatis, K., Moutsios-Rentzos, A., & Kalavasis, F. (2021). A Systemic Approach to Authentic Evaluation in Education. In T. Barkatsas, & P. McLaughlin (Eds.), Authentic Assessment and Evaluation Approaches and Practices in a Digital Era (pp. 329-349). Brill: Leiden, Netherlands. ISBN 978-90-04-50155-3.
  2. Κασιμάτη, Αικ. (2020). Η καλλιέργεια Μεταγνώσης ως το ανώτερο επίπεδο γνωστικής συνθετότητας. Ελληνική Επιθεώρηση Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, Τόμος 5 (1-12), 58-76, Ελληνική Εταιρεία Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης.
  3. Kasimatis, K., Moutsios-Rentzos, A., Rozou, V., & Matzakos,N. (2020). Effective mathematics teaching in tertiary technological education: The case of ASPETE. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 7(1), pp158-168 DOI: 10.18844/prosoc.v%vi%i.4888
  4. Kasimatis, K., Moutsios-Rentzos, A., Stasinoulia, A. &Papageorgiou, T. (2020). Investigating students’ conceptions about the characteristics of the effective teacher. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 7(1), pp 149–157. DOI: 10.18844/prosoc.v%vi%i.4879
  5. Kasimatis, K.,&Papageorgiou, T. (2020). Creating authentic learning and assessment environments. In Proceedings of Education and New Developments 2020, International Conference on Education and New Developments 2020 (END 2020 Conference), (pp.58-62), 27-29 June 2020. p-ISSN: 2184-044X e-ISSN: 2184-1489 ISBN: 978-989- 54815-2-1
  6. Kasimatis, K.,Moutsios-Rentzos, A., Matzakos, N., Rozou, V., &Kouloumpis, D. (2020). Pre-service engineer educators learning mathematics: Mapping the lived complexity. In Proceedings of Education and New Developments 2020, International Conference on Education and New Developments 2020 (END 2020 Conference), (pp. 131-135), 27-29 June 2020. p-ISSN: 2184-044X e-ISSN: 2184-1489 ISBN: 978-989-54815-2-1
  7. Κasimatis, Κ.,Kouloumpis, D., &Papageorgiou, T. (2019). Cultivation of 21st-century skills: Creating and implementing rubrics for assessing projects. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 6(7), 180-188. https://doi.org/10.18844/prosoc.v6i7.4526
  8. Kasimatis, K., &Papageorgiou, T., (2019). Using rubrics as alternative self-assessment technique of project. World Journal on Educational Technology: Current Issues,11(3), 173-185. URL: (https://sproc.org/ ojs/index.php/wjet/index)
  9. Kasimatis, Κ.,Gkantara, C., Psycharis, S., Petropoylou, O., (2019). Promoting STEM content epistemology in Technology enhanced collaborative learning environments. International Journal of Physics & Chemistry Education (IJPCE),11(2), 55-65 (http://www.ijpce.org/index.php/IJPCE/about/editorialTeam)
  10. Kasimatis, K., Moutsios-Rentzos, A., Rozou, V., & Matzakos,N. (2018). Conceptions of pre-service engineer educators about the role of mathematics and their approaches to study. Acta Didactica Napocensia, 11(3-4), 49-58 (ISSN 2065-1430).
  11. Kasimatis, K., &Papageorgiou, T. (2018). The Implementation of Project as Cultivation of Metacognitive Skills. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 5(1), 75-82 (ISSN: ISSN 2547-8818).
  12. Kasimatis, K., Barkatsas, T., &Gialamas, V. (2016). Values about mathematics learning: focusing on Greek high school students. International Journal for Mathematics in Education, 7, 123.