210 2896932 paidagogiko@aspete.gr

Ανθρώπινο Δυναμικό

Γιαννούλας Άγγελος

Ε.ΔΙ.Π.

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

e-mail: agian-at-aspete.gr

Σπουδές

  • Baccalauréat (français et mathématiques) (1989): Ministère de l’éducation Fédération Wallonie-Bruxelles, Belgique.
  • Πτυχίο του Τμήματος Μαθηματικών (1995): Σχολή Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Aθηνών.
  • Διδακτορικό δίπλωμα (2007): Τομέας Παιδαγωγικής, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Aθηνών.

Επιστημονικά ενδιαφέροντα

  • Αξιοποίηση της τεχνολογίας στις διαδικασίες διδασκαλίας και μάθησης.
  • Πολυμεσική μάθηση (multimedia learning).
  • Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (distance education): Αρχές / Θεσμικό πλαίσιο / Παιδαγωγικές προσεγγίσεις
  • Διδακτική των Μαθηματικών με χρήση ψηφιακών εργαλείων.

Εκπαιδευτικό έργο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

  • Εκπαιδευτική τεχνολογία & πολυμέσα (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., α.έ.2017-2021).
  • Παιδαγωγικές εφαρμογές με Η/Υ (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., α.έ.2017-2021).
  • Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων & εκπαίδευση από απόσταση με αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., α.έ.2020-2021).
  • Γραμμική Άλγεβρα & Ανάλυση μίας μεταβλητής (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., α.έ.2018-2019)
  • Ανάλυση μίας μεταβλητής και ανάλυση πολλών μεταβλητών με χρήση μαθηματικού λογισμικού (Maple) (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., α.έ.2017-2020).
  • (ΔΠΜΣ) Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων των τμημάτων (Π.Α.Δ.Α., α.έ.2019-2020)
  • Διδακτική των Μαθηματικών – Πρακτική Άσκηση (Ε.Κ.Π.Α., α.έ.2013-2016).

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

1. Γιαννούλας, Α. (Υπό έκδοση). Από τη δια ζώσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με ψηφιακά εργαλεία: Από τη θεωρία στην πράξη. Ελληνικές ακαδημαϊκές εκδόσεις ΚΑΛΛΙΠΟΣ.

2. Γιαννούλας, Α. (2010). Εκπαιδευτικό λογισμικό, Διδακτική αξιοποίηση στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον. Καυκάς: Αθήνα (https://biblionet.gr/titleinfo/?titleid=149589&return_url=εταιρια).

3. Γιαννούλας, Α. (2005). Η δημιουργική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας στο ολοήμερο σχολείο. In Δ. Λουκέρης (Ed.), Ολοήμερο σχολείο: Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση (pp. 235–268). Εκδόσεις Πατάκη (https://biblionet.gr/titleinfo/?titleid=96752&return_url).

4. Giannoulas, A., Stampoltzis, A., Kounenou, K., & Kalamatianos, A. (2021). How Greek Students Experienced Online Education during Covid-19 Pandemic in Order to Adjust to a Post-Lockdown Period. Electronic Journal of E-Learning, 19(4), pp222-232. https://doi.org/10.34190/ejel.19.4.2347.

5. Γιαννούλας, Α., Μέλλα, Α., Κουτσούμπας, Χ., & Λάππας, Δ. (2010, September). Διερεύνηση της ετοιμότητας και της στάσης των Ελλήνων φοιτητών των θετικών επιστημών στην Ανοικτή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.

In Α. Τζιμογιάννης (Ed.), 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή: Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (pp. 191–194). Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (http://korinthos.uop.gr/~hcicte10/proceedings/39.pdf).

6. Κουτσούμπας, Χ., Γιαννούλας, Α. & Μερκούρης, Σ. (2010). Για μια ηθική των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Πρακτικά 2oυ Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας: Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην Εκπαίδευση, Νάουσα: Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών (https://www.ekped.gr/praktika10/web/148.pdf).

7. Γιαννούλας, Α., & Σιορίκης, Β. (2019). Εισάγοντας τη διερευνητική/ ανακαλυπτική μεθοδολογία με χρήση Τ.Π.Ε.: Εκπαίδευση φοιτητών εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ: Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία (pp. 115–125). Αθήνα. (https://www.ekped.gr/praktika10/web/148.pdf).

8. Γιαννούλας, Α. (2008, April 13–June 18). Αξιολόγηση στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και στην ηλεκτρονική μάθηση [Paper presentation]. Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης του μαθητή σύμφωνα με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, 5η Περιφέρεια Π.Ε., Ανατολικής Αττικής.

9. Giannoulas, A. & Stampoltzis, A. (2021). Attitudes and Perceptions Towards Mathematics by Greek Engineering Students at University: An Exploratory Study. International Electronic Journal of Mathematics Education, 16(2), em0639. https://doi.org/10.29333/iejme/10906.

10. Γιαννούλας, Α., Καραμπατζάκη, Ζ., Κουτσούμπας, Χ., & Λουκέρης, Δ. (2008, September). Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Αναγκών Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΤΠΕ με διεθνή συμμετοχή: Για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (pp. 379–386). Λεμεσός, Κύπρος. (https://www.etpe.gr/wp-content/uploads/pdfs/etpe1272.pdf).