Καθηγητής
Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
e-mail: ifragkoulis-at-aspete.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα: https://fragkoulis.weebly.com/
Σπουδές
- 1993: Πτυχίο Παιδαγωγικών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών
- 2001: Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
- 2001: Διδακτορικό Δίπλωμα, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Επιστημονικά Ενδιαφέροντα
Τα επιστημονικά μου ενδιαφέροντα σχετίζονται με:
- τη διδακτική μεθοδολογία
- την εκπαίδευση ενηλίκων
- τη διαχείριση ανθρώπινων πόρων
- τη διασφάλιση ποιότητας
- το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων
- την πανεπιστημιακή παιδαγωγική
- την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών ενηλίκων
Εκπαιδευτικό Έργο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Διδακτική μεθοδολογία (Τεχνολογικά Τμήματα ΑΣΠΑΙΤΕ)
- Διδακτική μαθημάτων Ειδικότητας (Τεχνολογικά Τμήματα ΑΣΠΑΙΤΕ)
- Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων (Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
- Εισαγωγή στην εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων (Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών ΑΣΠΑΙΤΕ)
- Εκπαίδευση Ενηλίκων (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
- Εκπαίδευση ενηλίκων και δια βίου μάθηση (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Βιοιατρικών Εργαστηρίων, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής)
- Εναλλακτικά επαγγελματικά περιβάλλοντα για εκπαιδευτικούς της τυπικής εκπαίδευσης (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης- Κοινωνικής Εργασίας, Πανεπιστήμιο Πατρών)
- Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαιδευτική Αξιολόγηση (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
- Dukakis,N, Chasioti, A,Valkanos, E,Staboulis, M, and Iosif Fragkoulis, I. (2021). The Greek life-long learning centers in the post-debt crisis era: evaluation of the effectiveness of mentoring in adult trainers training. In: INDUSTRIAL AND COMMERCIAL TRAINING, Vol.53, Issue.5.
- Armakolas, S, Fragkoulis, I, and Mitroulia M. (2021). Teaching using simulation and brainstorming through teleconferencing. In: Journal of Technology and Information Education, Vol. 10, No.10.
- Koutsoukos, M, Kiriatzakou, K, Fragkoulis, I, Valkanos, E. (2021). The Significance of Adult Educators in the Aplication of Experiential and Participatory Teaching Techniques. International Education Studies, Vol. 14, No.1., pp. 46-51.
- Kafritsa, V, Anagnou, E, and Fragoulis, I. (2021), Educational Needs of Adult Refugees’ Educators: A Greek Case Study. In: Education Quarterly Reviews, Vol.4, No.1, pp.12-19.
- Kogkou, Elefteria, Evaggelos, Anagnou, and Iosif, Fragkoulis. (2021), Investigating the Training Needs of Music Teachers in Primary Education: A Greek Case Study. In: Education Quarterly Reviews, Vol.4, No.2, pp.349-362.
- Pavlou, V, Anagnou, E, and Fragkoulis, I. (2020), Training Needs of Primary School Theater Teachers: A Greek Case Study. In: Education Quarterly Reviews, Vol.3, No.4, pp.489-499.
- Kafritsa, V, Anagnou, E, Fragkoulis, I. (2020). Barries of Adult Refugees Educators in Leros, Greece. Education Quarterly Reviews, Vol.3, No.4, pp.469-478.
- Pavlou,V, Anagnou, E, Fragkoulis, I. (2020). Training Needs of Primary School Theater Teachers: A Greek Case Study. Education Quarterly Reviews, Vol.3, No.4, pp.489-499.
- Farmakis, Ι., Anagnou, E., Fragkoulis, I. (2019). Investigation of Teacher’s Training Needs in Post-Secondary School- Apprenticeship Class: A Greek Case Study. Education Quarterly Reviews, Vol.2, No.4, p.p. 833-842.
- Fragkoulis, I., Charitopoulos, I., Vlachogianni, E. (2019). Views of Primary Education Teachers on the Effectiveness of the Use of Experiential Participatory Methods in the Teaching Context of the Hosting Classes. Education Quarterly Reviews, Vol.2, No.3, pp.469-479.
- Tzatsis, P., Anagnou, E., Valkanos, E., Fragkoulis, I. (2019). Τhe Challenges of the Inmates’ Adult Educator. A Greek Case Study. Education Quarterly Reviews, Vol.2, No.2, pp.377-385.