210 2896932 paidagogiko@aspete.gr

Ανθρώπινο Δυναμικό

Οικονόμου Ανδρέας

Καθηγητής

Παιδαγωγικό Τμήμα
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

e-mail: aoikonomou-at-aspete.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα: http://oiko.wordpress.com

Σπουδές

  • Οκτώβριος 2010: Διδακτορική Διατριβή με θέμα «Αναπαραστάσεις Χώρου Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας. Εξελικτική Πορεία.», Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΑΠΘ
  • Νοέμβριος 1993: Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ψυχολογία, Τμήμα Ψυχολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ
  • Οκτώβριος 1987: Πτυχίο Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, ειδίκευση «Ψυχολογία», Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ.
  • Σεπτέμβριος 1982: Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διδακτική των Επιστημών και εξειδίκευση στα Μαθηματικά, Πανεπιστήμιο Paris VII, σημερινό Paris-Diderot
  • Ιούνιος 1981: Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Καθαρά Μαθηματικά, Πανεπιστήμιο Paris VI, Pierre et Marie Curie
  • Δεκέμβριος 1978: Πτυχίο Μαθηματικού Τμήματος, Σχολή Θετικών Επιστημών Α.Π.Θ.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Εκπαιδευτική Ψυχολογία
  • Αναπτυξιακή Ψυχολογία
  • Εκπαίδευση και Συνεκπαίδευση με υποστήριξη της τεχνολογίας
  • Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική)
  • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και Εκπαιδευτών Ενηλίκων

Εκπαιδευτικό Έργο

  • Ακαδημαϊκά έτη 2016-2017, 2017-2018, 2028-2019, 2019-2020 και 2021-2022 (ΑΣΠΑΙΤΕ):
    Αναπτυξιακή Ψυχολογία (ΕΠΠΑΙΚ)
    Εκπαιδευτική Ψυχολογία (ΕΠΠΑΙΚ)
    Συμβουλευτική στη Διά Βίου Ανάπτυξη (ΠΕΣΥΠ)
  • Ακαδημαϊκά έτη 2016-2017, 2017-2018, 2028-2019, 2019-2020 (ΑΣΠΑΙΤΕ):
    Οργανωτική Ψυχολογία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Αγορά Εργασίας (ΠΕΣΥΠ)
  • Ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
    (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ «Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Μηχανικών»):
    Στατιστικά Πακέτα Ποσοτικής Έρευνας
  • Ακαδημαϊκά έτη 2016-2017, 2017-2018 και 2018-2019 (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης»):
    Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας,
    Ανάπτυξη Ηγετικών Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση και
    Διαχείριση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στο Σχολικό Περιβάλλον
  • Ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ «Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός»):
    Οργανωτική Ψυχολογία – Επαγγελματική Αξιολόγηση – Λήψη Απόφασης
  • Ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Περιβάλλον και Συμπεριφορά», Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης):
    Ανάλυση Συμπεριφοράς
    Περιβαλλοντική Ψυχολογία

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  1. Kaimara, P., Deliyannis, I., Oikonomou, A., Fokides, E., & Miliotis, G. (2021). Αn innovative transmedia-based game development method for inclusive education. Digital Culture & Education, Special Issue: International Perspectives on Digital Games and Inclusion, 13(2), 129-162. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: https://staticsquarespace.com/static/5cf15af7a259990001706378/t/614b0bbcedde0b4561feba06/1632308171691/13_2_8_Kaimara_etal.pdf
  2. Kaimara, P., Oikonomou, A. & Deliyannis, I. (2021). Could virtual reality applications pose real risks to children and adolescents? A systematic review of ethical issues and concerns. Virtual Reality. https://doi.org/10.1007/s10055-021-00563-w
  3. Kaimara, P., Deliyannis, I., Oikonomou, A., & Fokides, E. (2021). Waking Up In the Morning (WUIM): A Smart Learning Environment for Students with Learning Difficulties. Technologies, 9(3), 50. MDPI AG. http://dx.doi.org/10.3390/technologies9030050
  4. Kaimara, P., Oikonomou, A. C., Deliyannis, I., Papadopoulou, A., Miliotis, G., Fokides, E., & Floros, A. (2021). Waking up in the morning (WUIM): A transmedia project for daily living skills training. Technology and Disability, 33(2), 137-161. https://doi.org/10.3233/TAD-200326
  5. Koutsos, Th. M., Menexes, G. C., Balampekou, E. I., & Oikonomou, A. C. (2021). University students’ perception of the factors affecting preschool and primary students’ recycling behaviour as a tool to improve environmental education in the university curriculum (Percepción de los estudiantes universitarios de los factores que influyen sobre la conducta de reciclaje de los estudiantes de educación infantil y primaria como herramienta para mejorar la educación ambiental en el currículum universitario), PsyEcology, 12(2), 125-176, DOI: 10.1080/21711976.2021.1888607 (Δίγλωσσο Περιοδικό, το κείμενο διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/21711976.2021.1888607
  6. Foteini Mikiki, Andreas Oikonomou & Ermioni Katartzi (2021). Sustainable mobility issues in a case of physically active university students. Future Transp. 1(3), 777-793; https://doi.org/10.3390/futuretransp1030043
  7. Gougoulakis, P., Kedraka, K., Oikonomou, A., & Anastasiades P. (2020). Teaching in Tertiary Education – A reflective and experiential approach to University Pedagogy. Academia, 20-21, 101-137. https://pasithee.library.upatras.gr/academia/article/view/3443
  8. Kaimara, P., Poulimenou, S. M., Oikonomou, A., Deliyannis, I., & Plerou, A. (2019). Smartphones at Schools? Yes, Why not? EJERS, European Journal of Engineering Research and Science, Special Issue: CIE 2018, 1-6. https://doi.org/10.24018/ejers.2019.0.CIE.1288
  9. Marušić Jablanović, M., & Oikonomou, A. (2021). Pro-environmental values and education. In N. Gutvajn, J. Stanišić, & V. Radović (Eds), Problems and perspectives of contemporary education (pp. 334-351). Belgrade: Institute for Educational Research. http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/671