Undergraduate Studies
The Department of Education contributes at the level of undergraduate studies, in the context of the modern model of education, having the responsibility of the following courses in the 3 Engineering Educators Departments of ASPΕTE:
- ELECTRIC & ELECTRONIC ENGINEERING EDUCATORS
- CIVIL ENGINEERING EDUCATORS
- MECHANICAL ENGINEERING EDUCATORS
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ||
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
ΕΞΑΜ. | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Α | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι (Θ) | 4 |
Α | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι (Θ) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Θ) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Θ) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Ε) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Ε) | 4 |
Α | ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Α | ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Α | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Α | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Γ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙΙ (Θ) | 4 |
Γ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙΙ (Θ) | 4 |
Γ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 3 |
Γ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 3 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) | 1 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) | 1 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) | 4 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) | 4 |
Ε | ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Ε | ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Ζ | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ | 3 |
Ζ | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ | 3 |
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΞΑΜ. | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Β | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ (Θ) | 4 |
Β | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ- ΟΡΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ | 3 |
ΣΤ | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ | 3 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ) | 1 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Ε) | 2 |
Η | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι | |
Ι | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΙ |
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ||
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
ΕΞΑΜ | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Α | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι (Θ) | 4 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ Ι (Θ) | 2 |
Α | ΦΥΣΙΚΗ (Ε) | 2 |
Α | ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Α | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Γ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 3 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) | 1 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) | 2 |
Ε | ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ – ΟΡΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Ε | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ | 3 |
Ζ | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ | 3 |
Θ | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι | |
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΞΑΜ. | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Β | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ (Θ) | 3 |
Β | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ (Ε) | 2 |
Β | ΦΥΣΙΚΗ ΙΙ | 4 |
Β | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ | 3 |
ΣΤ | ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 3 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ) | 1 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Ε) | 2 |
Ι | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΙ |
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ | ||
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
ΕΞΑΜ. | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Α | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | 6 |
Α | ΠΑΙΔ/ΚΗ & ΦΙΛ/ΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Α | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Γ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 3 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Θ) | 1 |
Γ | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΗΥ (Ε) | 2 |
Ε | ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | 3 |
Ζ | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ | 3 |
Z | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι | |
Θ | ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ | 4 |
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΕΞΑΜ. | ΜΑΘΗΜΑ | ΩΡΕΣ |
Β | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ- ΟΡΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | 3 |
Δ | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ | 3 |
ΣΤ | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ | 3 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Θ) | 1 |
ΣΤ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ (Ε) | 2 |
Η | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ι | |
Ι | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΙ |